Saturday 10 July 2010

In love with a memory

Πώς ξεγελάστηκα έτσι;Πώς κατάφερε να μου αλλάξει όνειρα και επιθυμίες σε 2 μέρες μόνο;Ακούγεται αστείο...δεν το'χα σκεφτεί ποτέ έτσι.Σε 2 μέρες άλλαξε πορεία η ζωή μου.Κι αν δεν ξαναδώ ποτέ αυτο το αγγελικό πρόσωπο θα στεναχωρηθώ όμως αν το καλοσκεφτώ δεν είμαι ερωτευμένη με αυτόν,αλλά με την ανάμνησή του.Πεθαίνω όμως να ζήσω και άλλες ιστορίες μαζί του...να μου μιλήσει.το έχω ανάγκη όσο τίποτε άλλο.Ίσως αυτό που νοιώθω είναι κάτι ψεύτικο.Η σκέψη του μου προκαλεί κατά έναν περίεργο τρόπο φόβο.πολύπλοκα συναισθήματα αλλά συγχρόνως υπέροχα..τόσο υπέροχα που ίσως τα πράγματα να είναι καλύτερα αν δεν τον ξαναδώ.Εγώ δεν μπορώ να κάνω απολύτως τίποτα.Ας γίνει τυχαία ό,τι πρέπει να γινει...Εγώ πάντα θα τον βλέπω ως μεγάλο δάσκαλο της ζωής μου.

2 comments:

  1. Ασταθείς που είμαστε εμείς οι άνθρωποι, έτσι;
    Σε 2 μέρες; Χμ...

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete